لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
با تیمی پر ستاره ...

با تیمی پر ستاره ...

جورجیو کیه لینی مدافع یوونتوس معتقد است به بیانکونری این فرصت داده شده است تا در رویارویی با رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی تاریخ سازی کند.

قرعه کشی مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان امروز برگزار شد و بر اساس این قرعه یوونتوس و رئال باید نبرد حماسی سال 2003 را تکرار کنند. در آن سال یوونتوس با مجموع نتیجه ی 4-3 راهی فینال شد.

کیه لینی دراین باره در مصاحبه با شبکه ی یوونتوس گفت:

" ما فرصت بی نظیری در اختیار داریم و همراه با هواداران باید با جدیت و اشتیاق با آن را روبه رو شویم."

" قطعا رقابت دشواری خواهد بود، ما با مدافع عنوان قهرمانی و تیمی پر از ستاره روبه رو می شویم، اما می توانیم برای آن ها مشکل ایجاد کنیم."

"برای موفقیت احتیاج به نمایش عملکرد فوق العاده در این دو دیدار داریم. از لحاظ تیمی و فردی پیشرفت کرده ایم و به توانایی هایمان ایمان داریم."

" فکر می کنم بازی هایی که سال گذشته در لیگ اروپا و مراحل مختلف لیگ قهرمانان امسال انجام دادیم تجربه های مهم و ارزشمندی در اختیار ما قرار داده است که در مقابل مادریدی ها از آن استفاده خواهیم کرد."

علی رغم هیجان برای حضور در مرحله ی بعدی لیگ قرمانان، تمام ایتالیا و تورین چشم به دربی دلاموله دوخته اند...

" باید از سرخوشی حضور در لیگ قهرمانان را خارج شویم و تنها بر روی این دربی تمرکز کنیم. یک بازی مهم و دشوار خواهد بود و باید تا جایی که می توانیم ذهنیت خود را برای این دیدار آماده کنیم."

" از نظر فیزیکی، از آمادگی تیم اطمینان دارم، با این حال باید خود را قوی تر کرده و بهترین عملکرد را در بعد از ظهر یک شنبه به نمایش بگذاریم. چرا که ما برای برنده شدن و بیرون آمدن با سه امتیاز باید عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: